Realizacja zamówień i zwrotów

 


Nikt nie lubi długo czekać na przesyłkę. Cenimy Wasz czas i dokładamy dużych starań, by przesyłki były dobrze zabezpieczone i docierały do Was szybko i w nienaruszonym stanie.

Składając zamówienie w naszym sklepie online, masz do wyboru trzy opcje płatności:

Przelew natychmiastowy przez bramkę Blue Media.
Umożliwia natychmiastową płatność, również Blikiem. Jest to najwygodniejsza metoda, ponieważ przelana kwota zaksięgowana jest od razu na naszym koncie, a my zabieramy się bez zbędnej zwłoki za przygotowywanie Twojego zamówienia do wysyłki.

Przelew tradycyjny wykonywany na podany w wiadomości po zakupie numer konta naszego sklepu.
Taka forma zapłaty wydłuża nieco przygotowanie Twojego zamówienia, ze względu na konieczność oczekiwania na zaksięgowanie płatności.
Również w rzadkich przypadkach, gdy zapłata przez serwis Blue Media z jakiegoś powodu nie powiedzie się oraz nie będzie można jej powtórzyć, będziemy Cię prosić o dokonanie zapłaty tradycyjną metodą.

Zapłata przy odbiorze w sklepie stacjonarnym.

Akceptujemy żywą gotówkę oraz płatności kartą lub Blikiem na miejscu.

 


 

Na realizację Twojego zamówienia rezerwujemy sobie do 48 godzin.
Jest to jednak spory zapas czasu - w życiu zdarzają się różne sytuacje, od niespodziewanej śnieżycy, po awarię internetu. Te wypadkowe wliczone są w czas przygotowania przesyłki. Nie zmienia to jednak tego, że normalnie przesyłki przygotowujemy na bieżąco od razu po Twoim zakupie.
Reszta zależy od prędkości lokalnego kuriera ;)


 

A propos kurierów

Stawiamy na bezpieczeństwo przesyłek i tempo doręczenia, więc nasze paczki nadajemy za pośrednictwem InPost Kurier, wasze ulubione InPost Paczkomaty lub UPS
Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej dostępna jest na życzenie klienta.

 



 

Formularz zwrotu towarów dostępny jest pod adresem detailcenter.pl/strona/formularz-zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl